Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Låtarna just nu

Skrivet:    ·  Musik
Var typ förra veckan jag senast gjorde ett musikinlägg men asså sorry guys har så mycket musik för tillfället att jag behövde dela med mig. Ni får som vanligt jättegärna skriva vad ni tycker och så :)
 
Hittade den här låten i förrgår typ och jag är så kär i de att det är sjukt, absolut favvo låten just nu!
 
 
Willow Smith är en av de coolaste musikerna just nu tycker jag och det faktum att hon är lika gammal som mig är ju lite läskigt måste jag säga....
 
 
 Den här låten är typ ett år gammal men en sån sjuk pepp låt verkligen!
 
 
Extremt skön låt verkligen och gruppen som gjort låten är typ min favvo just nu, älskar alla deras låtar!
 
 
 Pepplåt level 100 typ, asbra när man behöver energi :)
 
 
 Kan vara den sötaste låten någonsin, grät som en galning när jag såg och hörde den första gången



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design