Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ledig dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft någon form av "studiedag" eller vad man ska kalla det idag för att vi var i skolan i lördags. Men jag kan inte säga att jag har haft någon produktiv dag riktigt. Jag vaknade redan vid åtta imorse och försökte somna om bara för att vakna upp en kvart senare. Så fick verkligen ta det lugnt och bara slappna av och då kunde jag sova lite längre. Vaknade inte upp igen föres klockan var tolv.
Låg rätt länge i soffan då och kolladepå The Vampire Diaries. Har tagit mig till säsong fyra nu och allt blir bara bättre och bättre, fattar inte hur författaren till böckerna och manus skrivarna eller vad man ska säga kommer på allt. Man kan tycka efter en säsong att de kört alla problem och händelser de möjligtvis kan men så kommer fem säsonger till och alla innehåller lika mycket om inte mer. Aja efter att jag kollat lite för länge på det, skrivit ett helt kapitel i min bok (ja jag var jättestolt) tog jag en långpromenad. Var hur skönt som helst att komma ut och jag tappade typ bort tiden när jag var ute och gick så intensivt att jag var helt svettig när jag kom hem. Det är de bästa promenaderna.
Puss och Kram!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design