Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Många prov

Skrivet:    ·  Allmänt
Var så ovant att kliva upp tvingad av en väckarklocka och gå iväg till skolan. Har haft en hel vanlig skoldag på tolv dagar (om jag räknar med helgerna) så aa, känns så ovant. Men hade en riktigt rolig dag idag verkligen. Dagen swischade förbi och jag skrattade mig igenom större delen av den. Kollade på ett program om Andra Världskriget på svenskan där jag blev lite emotional, men som sagt var jag glad i övrigt.
Eftermiddagen var dock inte lika rolig. Satt nergrävd i SO och Franska plugg. Mitt franska prov har blivit uppskjutet så många veckor typ men nu är det bestämt att jag ska göra det på läxhjälpen på onsdagen, samma dag som vi har SO prov. Dagen efter det har jag även ett NO prov och på fredagen har jag Matte prov trotts att vi har elevens val så japp busy schedule den här veckan men men det är smällar man får ta om man är borta.
Puss och Kram! ♥
 Bild från lektionen



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design