Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mysig dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Var skolans 100 års dag idag och det var faktiskt sjukt mycket folk där vilket gjorde mig glad, var fullt fart hela dagen. Första timmen av dagen satt jag, Jossan och Tilda i biblioteket och pratade med gamla elever och lärare från skolan. Vissa hade gått här på typ fyrtiotalet så det var jättekul att höra deras historier. Tilda gick direkt efter vårt pass där sen men jag och Jossan var "tvungna" att vara kvar tills allt var slut vid två. Så vi var runt och pratade med folk, kollade lite på marknaden några elever gjort, kikade på en fotoutställning med mera.
Efter ett tag på skolgården träffade vi Axel också så vi tre hängde ihop hela dagen. Var bland annat och kollade på en sjukt bra föreställning av Cirkus Cirkör. Vissa av sakerna de gjorde var så sjuka, och vid vissa tillfällen höll hela publiken andan bara för att efter det applådera i massor. Efter cirkusen var vår dag i skolan slut så vi prickade av oss och stod lite utan planer. Men vi alla tre var rätt sugna på att se en film så hamnade hos Jossan där vi såg "The silence of the Lambs" och den var sjukt bra verkligen. Efter filmen gick vi ut i solen igen, hamande i en park en bit bort där vi satt och pratade ett tag och det var så härligt allt bara. Var sköna samtal, skrattade en massa, njöt i solen och fick en massa sommarkänslor. Hade kort sagt en riktigt bra dag och taggar nu inför Eurovision, hela familjen är taggad. Tradition att kolla ju.
Puss och Kram! ♥
 Tog den här bilden på morgonen precis när det regnat, var sol resten av dagen :)
En bild när cirkusen tränade och en på Jossan, Alfred, mig och Axel :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design