Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Summer tag

Skrivet:    ·  Quotes, Djupa texter
1. Varmt eller kallt?
Varför är det här ens en fråga, finns det någon som väljer kyla över värme? Nej tror inte det. 

2. Vilken är din favorit årstid?
Sommar alla gånger, är snyggast och gladast på sommaren

3. Stranden eller poolen?
Hm svårt älskar att flyta runt på en luftmadrass i poolen och så men att bada i havet är en helt annan upplevelse. Får man svara båda kanske?

4. Vilken är din favorit sommar aktivitet?
Vara ute sent på kvällarna om det räknas haha, annars bada, sola och spela badminton/volleyball

5. Vilken är din favorit sommar outfit?
Klänning eller byxdress

6. Shorts eller kjolar?
Shorts tror jag, så obehagligt att ha kjol utan tajts eller liknande under, blir så stressad.

7. Vilken sak är ditt måste i sommar?
Att äta massa jordgubbar och bara ah the time of my Life typ

8. Ska du campa?
Det är inte min plan, nej

9. Ska du på semester?
Hela sommaren är väl en semester? Men menar de utomlands så ja, ska till Frankrike

10. Är du en person som bär solglasögon?
Nja inte jätteofta, ibland

11. Favorit sommar mat?
Åh grillat, älskar när man kan börja grilla ute så typ grillat oxfile med någon god somrig sallad. Eller en lax med våra kompisars special soja sås till, asså den är to die for kan inte ens förklara

12. Favorit sommar dryck?
Sprite funkar perfa hela sommaren

13. Favorit sommar parfym?
Använder sällan parfym på sommaren för att man är på stranden hela dagen eller så, men annars den jag har. Alltså Beyoncés.

14. Ska du sommarjobba?
Beror på om jag får jobbet på Ung Omsorg eller inte.

15. När börjar du ditt sommarlov?
Tror att det är den 10:e juni

16. Bikini/baddräkt?
Bikini alla gånger!

17. Sola/bada?
Jag vill inte välja bort något för att bada utan att ha solat innan är inte alls lika skönt, men att bara sola blir galet varmt.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design