Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bond kväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en himla bra dag idag trotts att klockan stod på ett alldeles för tidigt klockslag enligt mig imorse. Kommer aldrig vänja mig vid de tidiga morgnarna trotts att jag gått i skolan i typ tio år nu. Men efter att jag tagit mig upp och sprungit till skolan som vanligt var all irritation från morgonen borta. Kändes faktiskt helt ok att vara tillbaka i skolan med den anledningen att jag fick träffa alla igen. Var dessutom en dag där jag pratade med många som jag i vanliga fall kanske inte brukar prata med och det är nästan det som gör mig gladast.
Eter att skolan slutat och vi haft beep test som sista lektion gick jag hem en snabbis innan jag åkte in till Hötorget  och Ida. Gick och mötte upp mamma för att hämta ut våra biljetter till nya Bond filmen Spectre som hon fått från jobbet, men lämnade henne då hon hade en middag med sitt jobb. Istället gick jag och Ida till Vapiano och åt där innan vi återvände till biografen. Måste bara säga att shit vad bra filmen var. Innehöll många fight scener, cheesy lines, overkliga händelser, stencoola Bond poser, dramatisk musik och flera lite för duktiga datapersoner. Trotts att man innerst inne vet att Bond inte riktigt kan dö sitter man på nålar konstant och håller tummarna för honom. Men det är väl alla dessa detaljer som får oss att gilla filmerna så mycket, att Bond är den här nästan omänskliga hjälten som klarar av det mesta fläckfritt.
Puss och Kram!
Bilder från middagen, tog Spaghetti Carbonara som alltid på italienska restauranger
Och sen en bild innan bion började :)
 
♡a n n i k a♡
Skrivet: 2015-11-03,  kl. 08:24:03 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Mums :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design