Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cirkus kalas

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter alldeles för lite sömn inatt blev jag väckt imorse av mamma och uppvaktade pappa med frukost på sängen hela familjen. Även fast jag halvsov under halva frukosten är det himla mysigt när det är farsdag, eller någons födelsedag och man får äta frukost på sängen. Känns så speciellt på något vis och det är absolut en av mina favoritsaker någonsin. Men gick tillbaka ner till mitt rum efter frukosten och sov i någon timme och tog det lugnt innan jag behövde klä på mig och gå iväg till Märta och två av hennes vänners kalas. Jag blev satt på positionen att ansiktsmåla rätt ofrivilligt och ville mest gå hem och sova då jag hade, och har haft i tre dagar, huvudvärk.
Satt i början av kalaset utan något att göra då de flesta som kom till tjejernas cirkuskalas redan hade ansiktsmålning hem ifrån, eller inte ville ha någon. Men efter ett tag var det en kille som sa att han ville bli målad som clown, och efter att han vågat fick jag snart flera andra. Efter att jag målat klart gick jag hem och halvpluggade franska ett tag. Har efter det haft en kväll i sängen med gurkskivor i hela ansiktet för att dämpa min allergi jag fått i ansiktet. Det kändes bra under tiden och nu i efterhand så får se imorgon om det blev någon skillnad. Håller alla mina tummar för det.
Puss och Kram! 
Några av de som var på kalaset, tjejerna med röd peruk samt björnen(Märta) var de som hade kalaset :)
Bilder på fikat, till vänster är en bild från ett av borden och till höger är bild på tårtorna
Och sen en bild från presentöppningen
 
 
♡Isabella♡
Skrivet: 2015-11-08,  kl. 22:28:14 Blogg:  http://nouw.com/isabellaaxelsson

åh så kul! :)

♡Cissi♡
Skrivet: 2015-11-09,  kl. 10:39:59 Blogg:  http://nastanperfekt.blo.gg

Kul med kalas hoppas allergin är bättre idag

Svar: Tack så mycket :)
Tilda♥

♡linah♡
Skrivet: 2015-11-09,  kl. 12:55:03 Blogg:  http://nouw.com/linaheve

va kul:D älskar bilderna! <3

Svar: Tack :)
Tilda♥

♡Natalie Salazar♡
Skrivet: 2015-11-09,  kl. 14:32:08 Blogg:  http://natalies.se/

åh vilka sötnosar :D

♡Mimmi♡
Skrivet: 2015-11-10,  kl. 17:11:57 Blogg:  http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

åå va kul det ser ut :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design