Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Designer

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en himla bra dag idag där jag bascially skrattat mig igenom varje lektion, utan att överdriva. Har ju tidigare berättat att torsdagar är våran bästa dag schema mässigt då vi har bild, mentorstid, slöjd, engelska och svenska vilka alla fem är ämnen jag tycker om. Dessutom håller vi nu på bilden på att jobba med ett valfritt bildyrke. Vi har fått välja mellan tatuerare, grafisk formgivare, arkitekt, designer, scenograf mm. och jag har valt designer av någon dum anledning. Tyckte väl att det lät kul att designa kläder, för det är skitkul, men glömde bort lite grand att jag inte har några talanger när det kommer till att rita.
Mina kläder jag ritat hittills är inga mästerverk, dessutom har jag jobbat i säkert tre lektioner med att endast rita kropparna som ska bära kläderna. Men på något vis försöker jag att inte bry mig om att det inte går som jag vill för jag älskar att skapa kläder osv. det var ju livet när man var liten och fick rita i sin Top Model bok. Antar att jag har kvar lite känslor och minnen där ifrån. Aja efter skolan slutat åkte jag in till gymmet med Erik, Oliver, Jonte, Lucas och Fille och körde leg day. Kunde knappt gå när vi skulle hem men känns bra som attan nu i efterhand och har suttit med en hög av SO plugg framför mig hela kvällen och varit lite nöjd över att jag har tränat.
Puss och Kram!
Bild från London :)
♡Netti Starby♡
Skrivet: 2015-11-05,  kl. 21:46:29 Blogg:  http://nettistarby.blogg.se/

Att designa kläder verkar så himla kul och den dagen jag får mera tid så ska jag börja göra det :-D Kram

Svar: Ja det är himla kul :)
Tilda♥

♡Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★♡
Skrivet: 2015-11-05,  kl. 22:27:20 Blogg:  http://www.saramadeleine.se

Det kommer säkert bli jättebra, tror du fixar det där med att designa :).

♡Helen♡
Skrivet: 2015-11-05,  kl. 23:35:18 Blogg:  http://www.starsinlife.blogg.se%20w

Såå himla kul!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design