Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Inför prov

Skrivet:    ·  Allmänt
Haft en hel massa raster idag och håltimmar så har bara haft tre lektioner. Men då jag gick upp hyfsat tidigt imorse för att fira lillasyster som fyller åtta år var det skönt att ha en lugn dag i skolan. Blev dock lite sur när vi fick första håltimmen imorse då jag, lite som vanligt, var ute i alldeles för sen tid och därför behövde springa hela vägen till skolan, hämta mina böcker i mitt skåp och sen springa upp fyra våningar för att komma till klassrummet. Men glädjen kunde ändå på något vis övervinna irritationen.
Hade sedan lektioner med nästan enbart fokus på kommande prov. I svenskan blev det förberedande skrivnig inför vårt kommande muntliga nationella prov, i franska blev det också skrivande för att förbereda kommande muntligt prov, dock inte ett nationellt prov och sen i SO blev det enbart plugg inför vårt prov i andra världskriget på fredag. Efter att skolan var slut blev det en sväng till gymmet med hela gymgänget och efter att jag kommit hem har jag ätit pannkakstårta och firat Märtisen lite och sen har jag pluggat idrott. Satt seriöst i två timmar och skrev om olika idrottsskador och ska efter att jag skrivit detta sätta mig igen, nej tycker inte jättemycket om livet för tillfället.
Puss och Kram!
Märta dekorerade tårtan själv
 Och sen bara två bilder från middagen :)
♡Natalie Salazar♡
Skrivet: 2015-11-04,  kl. 12:12:49 Blogg:  http://natalies.se/

ååh mums med tårta!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design