Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lillkusins kalas

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte iväg till Norrköping imorse och lillkusinens 6års kalas. Lyssnade på julmusik och podcasts med mamma på väg ner så resan gick rätt fort. Hade dock halsont och STÖRSTA huvudvärken när vi kom dit så fick börja med en ipren innan jag kom igång. Var en himla mysig dag hos de ändå, med pulled pork till lunch och ett enormt stort födelsedags fika sen.
Stannade där hela dagen mamma, Märta, jag och mormor och morfar, och hann med en himla massa saker under tiden. Blev många långa samtal, mycket skratt, spel (som jag och Sofie, moster, vann) och lek med små kusinerna. Dagen gick fort och kom inte hem till Stockholm igen förens vid tio och i takt med det återvände även huvudvärken. Känns som att jag är på väg att dra på mig en enorm förkylning, vilket suger, så ska gå och lägga mig efter det här och försöka sova bort det. Ska vara bästa medicinen tydligen.
Puss och Kram!
Bilder på kusin Erlands paket samt bordet vi satt vid
Tillbehören till Pulled Pork som var lunchen
 Överst är bild från paketöppningen och delar av fikat och nederst är Märta, morfar, Erland, Elsie och moster samt Elsie som otåligt väntade på att det skulle bli fika :)
 
Märtisen och Elsie <3
♡Dixi Wonderland♡
Skrivet: 2015-11-29,  kl. 00:14:50 Blogg:  http://dixiwonderland.com/

Verkar som ni haft det riktigt mysigt :D

♡N♡
Skrivet: 2015-11-29,  kl. 06:21:50 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Vad roligt :D

♡Carolina Thoor♡
Skrivet: 2015-11-29,  kl. 10:06:21 Blogg:  http://knaset.blogg.se/

Låter som en toppen dag ju! :D jobbigt med huvudvärken bara, hoppas att den inte fortsätter idag! :)

Sv; ja, det har varit en toppen lördag igår :) ja det är alltid kul. Billigt och bra på second hand butiker :D

Svar: Tack :)
Tilda♥

♡Släpp taget. följ flödet♡
Skrivet: 2015-11-29,  kl. 10:12:31 Blogg:  http://tovanz.blogg.se/

Åh vad mysigt det såg ut som ni haft! Skönt att komma hem efter en lång dag med full fart! :) Hoppas huvudvärken släpper!

Svar: Ja verkligen, tack :)
Tilda♥

♡lucy♡
Skrivet: 2015-11-29,  kl. 13:38:59 Blogg:  http://nouw.com/Shawtygetloose

Vad mysigt :) Tråkigt med huvudvärk :/ hoppas det känns bättre idag :)

Svar: Tack så mycket :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design