Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mindre grupperingar

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en himla bra dag idag också med mängder av skratt och bondning med klassen. Har varit så att folket i klassen typ kommit varandra närmare på något vis efter att vi kom tillbaka från lovet, vilket känns jättekul. Var rätt nära varandra förra terminen men efter sommaren blev det lite grupperingar, känns som att det är på väg tillbaka nu dock. Att vi är nära varandra alltså. Självklart har vi fortfarande grupper vi är mer med, men vi börjar tänja mer på gränserna och kliver utanför grupperna på lektionerna och rasterna.
Har förövrigt varit en dag med mycket prov och förberedelser inför prov idag precis som det varit de övriga dagarna den här veckan. Vi kommer ha alla våra muntliga nationella prov den här terminen, kommer vara i engelska, svenska och matematik, så är en väldans massa förberedelser inför det nu. Får "exempelprov" för att testa på hur det skulle kunna se ut och för att bli mer bekväma med att prata och diskutera så det inte kommer som en chock är det väl är dags. Hade dessutom sista historia provet för terminen idag och det om 2:a världskriget, dock skrev jag som vanligt för mycket och höll lite smått på att börja gråta när det var tio minuter kvar av provtiden och jag hade tre stora frågor kvar. Men håller alla tummar för att det gick bra ändå.
Puss och Kram!
Hade några vänner till familjen över på middag så blev fredagspizza :)
♡Cissi♡
Skrivet: 2015-11-07,  kl. 11:14:24 Blogg:  http://nastanperfekt.blo.gg

Å vad skönt att det är bra stämning i klassen. Det är ju guldvärt

Svar: Ja verkligen :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design