Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

PLL Season 6B Promo

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Guys hittade den här igår och dog, litterally. Är så taggad och så frustrerad över att säsongen inte börjar förens i januari att jag knappt vet var jag ska börja. Längtar ihjäl mig efter att serien ska starta igen och har absolut sett den här promon 45 gånger. Behövde dela med mig av den för jag har så mycket känslor angående den, finns det någon av er som också kollar? Vad tycker ni om promon och är ni lika taggadesom jag på säsong 6b?
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-11-09,  kl. 15:47:34

Vet du vilket datum pll börjar? Älskar den : D

Svar: Inte helt säker men någon gång i januari 2016 :)
Tilda♥

♡Ida ☯ the sky under the sea ♡
Skrivet: 2015-11-11,  kl. 10:49:43 Blogg:  http://theskyunderthesea.blogg.se/

Längtar också till PLL drar igång igen! Typ enda bra med januari ^^

Svar: Haha ja nästan :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design