Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

3 saker

Skrivet:    ·  Quotes, Djupa texter
Listan är tagen från Andrea Hedenstedts blogg
 
3 saker jag ser fram emot
- Föreläsningen om 2:a världskriget på måndag
- Höstlov
- Julen (jättelångt kvar, jag vet, men håller på att längta ihjäl mig)
 
3 saker jag gillar
- Genuint snälla människor
- Mina vänner
- Sommaren
 
3 saker jag inte gillar
- Att mitt hår börjar bli frissigt och torrt pga. kylan
- Att jag fryser konstant för att det är så kallt överallt
- Folk som bitchblickar än utan anledning
 
3 saker jag borde
- Gå och lägga mig because klockan är halv elva och jag ska upp tidigt imorrn...
- Plugga lite mer No men jag är för trött
- Gå och lägga mig
 
3 saker jag blir lugn av
- Långa kramar
- Musik
- Personer jag gillar
 
3 saker jag blir stressad av
- Att inte förstå
- Skolan
- Folk som försöker för mycket
 
3 saker jag önskar mig
- Ett mirakel balsam som fixade mitt hår
- Riktigt lång sovmorgon imorgon (fredag alltså då jag skriver inlägget på torsdag kväll)
- Riktigt mysiga höstskor
 
3 saker jag ska göra i helgen
- Sova ut ordentligt, as usual
- Vara med mina vänner
- Försöka köpa skor
Bild från förra hösten :)
♡ emmish♡
Skrivet: 2015-10-09,  kl. 23:41:23 Blogg:  http://nouw.com/lillemmish

fiin bild =)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design