Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

4 Rihanna by Todrick Hall

Skrivet:    ·  Musik
Så sjukt duktig kille verkligen och jag har ett flertal gånger sett hans olika cover videos men tror aldrig att jag lagt upp någon av dem här. Kände att det var dags nu helt enkelt bara för den här är så jäkla klockren och perfekt. Om ni har total missat vem Todrick Hall är hittar ni hans Youtube kanal HÄR där han postar liknande cover videos regelbundet :)
 
 
♡coffeeandcupcake.blogg.se♡
Skrivet: 2015-10-05,  kl. 15:23:42 Blogg:  http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Han va riktigt duktig :)

♡MADDISENJ.SE♡
Skrivet: 2015-10-05,  kl. 21:07:35 Blogg:  http://maddisenj.se

Wow, grym!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design