Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dåligt pass

Skrivet:    ·  Allmänt
Sov ut ordentligt imorse innan jag kom igång för dagen. Kollade på första avsnittet av Gunilla Perssons egen tv-show där hon testar en massa olika saker och betygsätter dem. I första avsnittet testar hon på att vara rappare, frisör, president samt vara ute i naturen och campa. Måste säga att det är extremt underhållande att kolla på Gunilla när hon tar sig fram genom sina uppdrag och fixar allihop mer eller mindre. Om ni inte har sett tv-serien innan och gillar Gunilla är det avsolut ett måste kan jag säga. För samtidigt som man sitter och skrattar åt henne och roar sig åt hur hon gör bort sig måste jag ändå säga att hon kan vara en inspiration. Sättet hon bara fullständigt struntar i vad alla andra tycker om bara gör sin grej. Hon går in 110% i allt hon gör verkligen och det är så häftigt att se.
Efter att jag vaknat till och så vidare packade jag ihop träningskläder och åkte in till gymmet. Lyckades komma dit precis när något företag hade någon slags "hälsoföredrag" men de gick rätt snart in i en av salarna så då blev gymmet hyfsat tomt. Hann dock bara köra i 45min innan jag fick halvt blodsockerfall, så jävla typiskt mig, och behövde sluta. På vägen hem från gymmet köpte jag med mig lite nötter på Hemköp så blev Orange Is The New Black och naturgodis när jag kom hem. Var perfekt återhämtning och uppsamling av energi och har nu på kvällen myst lite med familjen. Tror dock att jag ska hå och lägga mig hyfsat snart, är extremt trött och skulle lätt kunna sova i ett dygn känns det som.
Puss och Kram! ❤️
Gymbild :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design