Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dippar i humöret

Skrivet:    ·  Allmänt
Kommit in i en period av många känslor nu. Känslor som jag inte vet var jag ska göra av, känslor som tar med sig mängder av funderingar och tankar som jag inte vet om jag borde prata med någon om eller om jag bara ska reda ut själv. Detta göra att jag ibland kan bli frånvarande när jag är mitt bland folk, kan sitta och skratta bara för att en stund senare dippa och drunkna i mig själv. Har skrivit ett inlägg om detta förut HÄR och det är väl delar av det som kommit tillbaka. Varit utan alt det så länge att jag glöm hur det kändes men nu när det kommit tillbaka längtar jag tills det slutar.
Men har trotts alla dippar haft en himla trevlig dag. Pratade en del om morgondagens middag idag under franskan bland annat. Vi ska nämligen laga mat till våra föräldrar och syskon imorgon med franska gruppen för att samla pengar till vår resa till Aubagne i vår. Känns jättekul att komma igång med insamlingen nu och laga mat såklart. Lite rädd för att någon av oss kommer göra något helt och hållet fel imorgon så maten blir skit, främst rädd att jag ska misslyckas, men tror inte det. Alla i franska gruppen har koll på läget så jag tror vi kommer klara av det.
Puss och Kram! ♥
Bild från dagens gymbesök :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design