Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

En vecka utan plugg

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade veckans första och sista förhör/prov imorse och det känns så sjukt skönt att veta att man står utan plugg i en vecka. Bara tanken på att man faktiskt har tid att kolla något avsnitt av en tv-serie om man vill och att man kan vara med vänner efter skolans slut utan att man missar värdefull plugg tid är så sjukt härligt men också så ovant. Kände mig nästan skyldig när jag nu i eftermiddags satt och kollade på American Horror Story för att hjärnan är så inställd på att det ligger en bok eller häfte i väskan som väntar på att man ska börja läsa igenom den.
Har haft en himla trevlig dag i skolan i alla fall. Är fortfarande extrem trött efter helgen och var på väg att somna till på en av lektionerna innan lunch. Men piggnade till, fick en påfyllning av energin och tog mig igenom dagen med ett leende på läpparna. När jag kom hem satt jag, som jag skrev, och kikade på förra veckans avsnitt av AHS och har efter det suttit och googlat på olika stipendier inför vår klassresa. Fortfarande väldigt osäkert om den kommer bli av, allt hänger lite på om vi får stipendium eller inte men att hitta något som fungerar är extremt svårt. Vissa stämmer in på det vi söker för men deras sista ansökningsdag har redan varit eller så är stipendiumen JÄTTEspecifierade och gäller bara för funktionsnedsatta läkare som reser i kulturellt syfte till ett nordiskt land. Kanske inte just det men ni förstår principen. Har hittat ett par stycken i alla fall så håller mina tummar för återkoppling av dem :)
Puss och Kram! ♥
 Min eftermiddag ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design