Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fredagsmys

Skrivet:    ·  Allmänt
Veckans sista prov är skrivet och jag skulle så gärna vilja sitta här och skriva att det superbra. Att jag kunde allt och att det inte finns någon ångest alls kring just det provet, men då skulle jag ljuga. Var två delar av franska provet och den första delen gick hyfsat bra men den andra delen som bestod av en uppsats vi skulle skriv om en person vi fick bild på gick inte alls bra. Total chansade igenom hela uppsatsen och glömde bort alla ord, även de grundläggande typ så får se hur det gick sen och hoppas att man kan få bra betyg för att man försökte i alla fall.
Men trotts att provet gick dåligt, att skolan bara hade dålig sylt till pannkakorna vid lunchen och att vi fick nya läxor i två ämnen var jag extremt glad bc det är fredag och jag behöver helg så mycket just nu. Spenderade även eftermiddagen med Lucas, Oliver, Erik, Jonte och Tilda hos Erik främst. Var ute ett tag innan vi gick till honom där vi spenderade kvällen. Åt middag på en pizzeria i närheten, tog den vanliga promenaden till ICA i Årsta och blev en väldans massa prat och skratt, slökollade även på lite film osv. men hade en väldigt mysig kväll. Ultimata fredagskvällen helt enkelt och imorgon och en himla bra start på helgen, ska se till att sova ut ordentligt imorgon och verkligen inte göra någonting.
Puss och Kram! ♥
 Bild från promenaden samt middagen ^_^
♡Sara♡
Skrivet: 2015-10-03,  kl. 17:20:29 Blogg:  http://www.baakochmaat.se

Åh så gott med pizza :)

Svar: Aa verkligen :)
Tilda♥

♡Emmelie♡
Skrivet: 2015-10-03,  kl. 19:48:42 Blogg:  http://mildarabarber.blogg.se/

Håller tummarna för att du satt provet trotts känslan i magen!

Svar: Tack så mycket :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design