Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kär i podcasts

Skrivet:    ·  Allmänt
Startade dagen med fruktsallad och Alex och Sigges podcast som jag lyssnar på medan jag väntar på ett nytt avsitt av Zara och Noels "den fantastiska resan" och jag måste säga att Alex och Sigges verkligen är något jag missat. Har vetat om att den finns hur länge som helst och har strölyssnat på nåt avsnitt ibland men nu har jag verkligen kommit in i den. Så himla mysigt att starta dagen med en podcast och vakna till lite grand innan man tar tag i allt annat man ska göra.
Efter att ha spenderat förmiddagen hemma med podcasts, tv-serier samt i en hög av kläder när jag rensade ut min garderob, packade jag ner träningskläder och åkte in till gymmet. Mötte upp Erik, Jonte, Oliver men även Fille som var där för första gången idag. Jag körde ett rätt hårt benpass och klarade mig utan några blodsockerfall efter en timmes träning så jag var supernöjd. Var även kul att träffa de igen, har ändå gått fem dagar sedan vi fick lov men tiden känns som så mycket mer. Hann prata lite smått mellan maskinerna och har inte insett förens nu när jag träffade de hur mycket jag faktiskt saknat dem, blir så konstigt när man i vanliga fall träffas varje dag. Sitter hur som helst nu och lyssnar på Todrick Hall och dör lite smått över att han är så bra, och ska efter det här sätta på någon film och stretcha lite. Vi har skaffat tillbaka Viaplay efter två månader utan det och på tal om att sakna något är det verkligen något jag saknat, har levt på en massa skumma virussidor i ett par månader nu så att få kolla på en film/tv-serie med bra kvalité och svensk text är något speciellt :)
Puss och Kram! ♥
 I brist på annat får ni en bild från när jag rensade ut garderoben och ände mig lite inspo :)
 
♡JUNITJEJ♡
Skrivet: 2015-10-28,  kl. 19:34:31 Blogg:  http://www.junitjejen.se

Visst är det underbart med podcasts!

♡Caroline♡
Skrivet: 2015-10-28,  kl. 20:10:43 Blogg:  http://carolinelundin.se

Jag älskar också podcasts men har faktiskt inte lyssnat något på Alex & Sigges ännu - kanske måste göra det! :-)

Svar: Ja om du gillar podcasts är den verkligen ett stort tips :)
Tilda♥

♡Lowas Art♡
Skrivet: 2015-10-29,  kl. 10:07:14 Blogg:  http://lowawidenius.blogg.se/

Jättefina koftor!

♡Olivia Ward's blogg♡
Skrivet: 2015-10-29,  kl. 13:41:32 Blogg:  http://www.nouw.com/oliviaward

Älskar också den podden! Lyssnar jämt på den :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design