Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Konstig dag

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Har varit en riktigt konstig dag idag på något vis. Fick välja vilken inriktning vi vill besöka gymnasium till i morse, jag valde Samhällsvetenskapliga programmet och Estetiska programmet, båda högskoleförberedande, och sedan någon gång i nästa vecka eller ett par veckor framåt får vi veta vilka gymnasium vi kommer få besöka som har dessa linjer. Har ju vissa jag hoppas på att få men får se, man fick inte önska gymnasium nämligen utan man blir tilldelad tre stycken att besöka.
Den lektionen följdes av engelska, teori på gympan om idrottsskador, språk där vi i franskan fick skriva brev till de franska eleverna för att lärarna ska kunna passa ihop oss med någon som är lik en själv när de kommer och bor hos oss i februari, en var det lunch, håltimme och slutligen svenska. Håller ju på med att läsa böcker om andra världskriget i svenskan och vi ska ha läst klart böckerna om en vecka. Jag ligger för tillfället på sida 150, och min bok har 350 sidor typ så det är ju lite lagom segt. Men efter den lektionen gick jag iväg och hämtade Nisse på skolan. Passade honom i en och en halv timme innan jag lämnade honom på hans träning och gick hem. Har efter det ätit middag och pluggat lite NO, men det är fortfarande så tråkigt att jag smäller av. Hittar 25 tusen andra saker som är roligare att göra hela tiden och får jättesvårt att koncentrera mig men det är bara att fortsätta...
Puss och Kram! ♥
 Snabb selfie innan jag gick iväg och hämtade Nisse
 Dagens outfit- Kofta: Vila     Linne: Odd Molly     Jeans: Crocker
♡anna♡
Skrivet: 2015-10-07,  kl. 22:02:48 Blogg:  http://nouw.com/blondina

Hej :) Var med och vinn en massageolja :) http://nouw.com/blondina/tavling---vinn-en-massageolja-fran-sexle-20802982

♡linah♡
Skrivet: 2015-10-07,  kl. 22:11:12 Blogg:  http://nouw.com/linaheve

åhh älskar din tröja!! <3

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Tilda♥

♡Amanda Niclasson♡
Skrivet: 2015-10-08,  kl. 09:50:30 Blogg:  http://femtiotrekvm.blogg.se/

Så fint!!

♡Julia HW♡
Skrivet: 2015-10-09,  kl. 21:22:35 Blogg:  http://juliahw.blogg.se

Snyggt!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design