Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Alltså jag älskar den här låten så mycket, ger mig bättre humör, massor energi och en enorm lust att dansa varje gång jag hör den. Extrem kärlek!
 
 
 Den här låten är verkligen pepp låt till max!
 
 
 Lennon och Maisy (fån tv-serien Nashville) har släppt ytterligare en ny cover video och den är riktigt jäkla bra. Deras röster låter så sinnesjukt bra tillsammans och låten har ett skönt tempo asbra när man sminkar sig!
 
 
 Även detta är en skön danslåt, och en låt som bara är himla härlig i allmänhet
 
 
 Alltså Ciara is slayyying this song, hennes röst är helt sjuk och låten är extremt bra den med :)
 
 
Hov1 som bl.a. består av Noel, från Zara och Noels podcast "Den fantastiska resan", släppte sin första låt i fredags och den är så grym. Sträcklyssnar på den på riktigt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design