Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Det här är favoritlåten just nu, har haft extremt svårt för svensk musik tidigare men nu är det nästan det enda jag lyssnar på. Just denna låt är så bra och så proppad med pepp att jag blir skitlycklig varje gång jag hör den :)
 
 
 Alltså Chris Brown, behöver jag säga mer?
 
 
 Har hört talas om Silvana Imam ett tag nu men aldrig lyssnat på hennes musik tills för någon vecka sedan när jag hittade låten "För evigt" med henne. Detta är dock min favorit med henne, sjukt grym tjej och låt!
 
 
 Gillar verkligen The Neighbourhood och detta är deras senaste låt. Sjukt mysig verkligen!
 
 
 Lorde har ny musik, är jag glad? JA! Riktigt bra danslåt och bara låt generellt så ett stort tips.
♡Ebba♡
Skrivet: 2015-10-03,  kl. 15:26:39 Blogg:  http://moonandsun.blogg.se

Svar: Åh tack snälla!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design