Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Myskväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Varit en rätt produktiv dag idag, eller mer än jag först trott i alla fall. Drog upp till Globen  tillsammans med mamma och Märta direkt eter frukost. Lämnade in ett par byxor och en jacka hos skräddaren samt lyckades hitta nya höst/vinterskor där uppe. Skorna har verkligen varit ett akutfall ett bra tag då mina gamla är extrem trasiga, så känns superskönt att ha fixat det.
Kom hem efter det och spenderade nån timme i soffan, åt höstens första morot (äter morötter i mängder under hösten av oklar anledning, alltid varit så) samt kollade på första avsnittet av American Horror Story säsong 5 och den verkar lovande så kommer fortsätta kolla. Senare på eftermiddagen kom Tilda och Lucas förbi i alla fall och då gick vi tillsammans till Erik dit även Oliver kom sen. Blev en sväng till ICA Årsta för att komplettera lite grejer till middagen innan vi satte igång och laga mat. Blev urgoda quesadillas, men var alla i halvt mat koma efter maten så blev en promenad i området. Var ute två gånger och hade fett mysigt utomhus, blev mycket skratt, halvdjupa samtal och en väldans massa flummighet precis som alltid sena kvällar. Hade en sån sjukt mysig kväll verkligen, en sån kväll där man går hem helt varm i hjärtat bara för man är så lycklig. Älskar sådana kvällar, de är så sjukt viktiga verkligen :)
Puss och Kram! ♥
 Maten ^_^
 Och sen två bilder från kvällen bara :)
♡a n n i k a♡
Skrivet: 2015-10-11,  kl. 13:53:06 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design