Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Säng dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Själva natten hos Erik kan ha varit den oskönaste någonsin, med undantag för en gång då jag sov på min kompis golv dt var riktigt illa. Nej men grejen i natt var att vi är sex personer som sov i en soffan gjord för två personer. Vi sover alltså tvärs över sängen för att få plats allihopa men något hände under natten som gjorde att all plats i soffan försvann. Så vi låg packade mot varandra på högkant eller hur man ska säga och det var inte ett dugg skönt.
När alla vaknat och vi rest oss upp och lyft bort onödiga kuddar med mera fick vi plötsligt betydligt mer plats så vi spenderade hela dagen i soffan. Kollade på filmen Upp på morgonen innan vi åt frukost men återvände ner sedan och låg i soffan i typ fyra fem timmar. Pratade, halvsov, skrattade och hade riktigt mysigt bara. Mådde allmänt bra hela dagen och efter att jag kom hem från Erik, lade jag mig i soffan med Märtis. Kollade på något program som hette "Heja Sverige" som handlade om ett gäng personer som tävlar i Special Olympics och det var världens gulligaste program. Blev helt varm i hjärtat av det för alla de som deltar har någon sorts diagnos och de är allihopa fyllda med så mycket kärlek och lycka att man bara vill bli en bättre människa :)
Puss och Kram! ♥
 Erik och jag, Tilda när hon lockade Jontes hår samt en bild på fem av oss sex i soffan :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design