Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Utomhus

Skrivet:    ·  Allmänt
Har helt och hållet fastnat i Orange Is The New Black för tillfället och kollar så fort jag får tid över, vilket händer mer sällan än jag skulle vilja. Har flera vänner som kollat på serien rätt länge och därför gått och diskuterat den tillsammans, så började kolla på den på grund av dem men hade så svårt att komma in i den. Kollade utan att riktigt gilla det jag såg och det tog åtta avsitt innan jag nu känner riktig kärlek för den. Så om ni funderat på att kolla på OITNB men inte gjort det, ta er tiden att göra det och ha tålamod.
Men har inte suttit inne och kollat på serier hela dagen utan drog faktiskt iväg till Söderbysjön på förmiddagen med mamma, Märta och en kompis till Märta för att knäppa lite höstbilder. Lyckades dock pricka in de timmarna på dagen när det var minst sol och fick gå runt ett bra tag och bara vänta på bättre väder. men blev ett par bilder i alla fall och ett par av de blev faktiskt rätt okej. Var dessutom himla härligt att få vara ute i naturen men det var extremt kallt så hade halvt köldskadade händer när jag kom hem. Smällar man får ta dock för det var värt det :)
Puss och Kram! ♥
 En av många bilder tagna idag :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design