Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Annie

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Annie blev bortlämnad av sina föräldrar när hon bara var en liten bebis och bor nu tillsammans med fyra andra flickor på ett sorts barnhem. Kvinnan som har hand om tjejerna tar endast hand om dem för pengarnas skull och har verkligen noll intresse för hur flickorna mår. Så varken Annie eller de andra fickorna trivs där och Annie vill inget hellre än att träffa sina föräldrar igen. En dag när hon är ute råkar hon springa in i Will Stacks, en av de som håller på att kandidera för att bli borgmästare i New York. Will räddar Annie från att bli påkörd av en bil och när en video av detta börjar spridas på nätet stiger antalet röster på Will Stacks och hans kollegor tycker att det vore bra pr att bjuda in Annie på lunch. Snart övergår lunchen till fler träffar, allt publiceras på internet, och utan att Will riktigt vet vad som händer så flyttar Annie snart in hos honom.
Jag var lite intresserad av att se den här filmen när den kom ut på bio förra året men fick aldrig chansen. Så när några av mina kompisar för ett tag sedan gick runt och sjöng på låten "It's a hard knock life"  kände jag att det var dags och den var verkligen himla bra. Detta är ju dock en musikal så om ni tycker det är irriterande när folk börjar sjunga helt plötsligt ska ni inte se den här, men alla låtar är fett bra och den här filmen är verkligen värd att se!
 
 
 
♡Josefin♡
Skrivet: 2015-09-11,  kl. 17:24:15 Blogg:  http://josefinu.blogg.se

Jag måste se den! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design