Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Dålig start

Skrivet:    ·  Allmänt
Gav upp totalt på livet imorse typ och ville verkligen bara ligga kvar i min säng och sova. Hade ont i halsen, det regnade ute, jag hade sovit för lite och jag var tvungen att duscha förstår ni då hur otaggad jag var? Men tog mig upp, duschade, drog på mig favvo tröjan hoppade över smink och fick halvspringa till skolan i regnet. När jag väl kom fram och fick träffa alla mina vänner igen blev jag glad och hade inte alls så mycket emot livet längre, tills vi skulle ha utegympa på IP i regnet. Då jag var sjuk var jag inte med men de stackare som sprang runt på idrottsplatsen i regnet kan inte ha haft det kul alltså.
Men när skolan var slut och jag hade genomfört en extremt stel syskonfotografering där båda mina syskon såg ut som modeller och jag såg ut som en glansig blek sak som bara hamnat fel, gick jag iväg och hämtade Nisse på skolan och det var så kul att träffa honom, och Lily, igen. De var ju mina första barnvaktsbarn så de har liksom en extra stor plats i hjärtat. Skulle bara hämta honom idag då Lily hade ridning, men när vi kommit hem till dem fixade  jag någon sorts mellis till honom och var där tills han hade honom på fotbolls träning. När jag lämnat honom på träningen mötte jag upp Jonte, Becka, Lucas och Tilda och gick hit till mig. Var ett tag här innan Becka behövde gå och vi andra gick iväg till närmsta Subway och åt middag. Blev en väldigt händelserik dag överlag helt enkelt men nu ska jag gå och lägga mig. Har skolfoto imorrn så behöver min "beauty sleep".
Puss och Kram! ♥
 
 Middags bild ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design