Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gymtorsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Torsdagar är verkligen så sköna dagar. Vi har bara chillämnen hela dagen som dessutom inte kräver så stenhård fokus. Vi må ha gått is kolan i typ tre veckor eller vad det nu är, och det må kännas som att vi inte har haft sommarlov, men min hjärna har inte vaknat på riktigt ännu. Dessutom som jag skrev igår har vi nästan inte haft några seriösa lektioner den här veckan då alla våra lärare är sjuka i princip. Dessutom gick nästan hela min eftermiddag idag åt elevråd där jag både lyckades hamna i styrelsen och få posten som sekreterare. Vet inte riktigt hur jag känner kring det ännu men lutar mer åt att det ska bli kul än att jag vill springa där ifrån.
Eftermiddagen idag gick åt gym som alltid på torsdagar. Har blivit lite så att vi alltid gymmar på tisdagar och torsdagar, fungerar för alla och är bra dagar att träna på liksom. Just idag blev det fokus på ben och sen ett kort set med olika magövningar. Gick rätt bra med själva träningen även fast jag höll på att total ge upp redan innan jag börjat. Hade en liten irriterande mensvärk, var rätt trött när vi kom dit och sen dessutom hade jag lyckas packa ner fel löpartajts imorse så jag behövde skutta runt på gymmet i en timme i mammas knälånga löpartajts. Var så sjukt pinsamt och sen allmänt obehagligt så kommer dubbelkolla allt jag packar ner inför träningen från och med nu.
Puss och Kram! ♥
 Selfie innan träning :)
 Asså kvarg in my heart <3 <3 <3
♡Maria at inredningsvis♡
Skrivet: 2015-09-14,  kl. 12:08:19 Blogg:  http://inredningsvis.se/5-hoga-inredningstips-for-lagt-i-tak/

ÄLSKAR kvarg men den har jag missat :) den med blåbär är divine mmm

Idag har jag förhöjande inredningstips på bloggen :)

Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Svar: Få se till att testa den med blåbär då, tack för tipset :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design