Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Härlig dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Känns som att enda jag skrivit om på senaste tiden är skolan men då jag sitter hela eftermiddagarna och pluggar är det plugget som ligger färskt i minnet när jag sätter mig ner för att blogga, skitsent som vanligt förlåt. Har varit konsthistoria plugg i flera timmar nu och jag är så sjukt trött och irriterad på det att jag funderar på att strejka provet imorgon men det måste ju göras förr eller senare.
Var för övrigt en himla trevlig dag i skolan idag. Skrattade en massor med personer jag i vanligtvis inte pratar sådär jättemycket med vilket var jättekul. Blev många skratt med de närmaste vännerna också och ett avslut på dagen med vikarie som var så långt ifrån en lektion man kan komma. Alla satt och pratade i olika grupper, skrattade och kopplade ur hjärnan helt så blev ett skönt avslut på dagen. Drog in till Espresso House vid Skrapan sen med Tilda, Erik, Oliver och Lucas för att jag och Tilda skulle hälsa på vår prao men vår handledare var inte där, blev bara en fika den här gången alltså. Var en himla mysig fika men hade varit kul att få träffa henne också. För att läsa inlägg om min och Tildas prao där kan ni trycka HÄR, HÄR och HÄR.
Puss och Kram! ♥
 Några av våra frappinos ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design