Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Höst på 24 timmar

Skrivet:    ·  Allmänt
Känns som att naturen slog på alla höstens egenskaper i samma stund som vi vände blad i kalendrarna från augusti till september. Är dok med blandade känslor jag tar emot regn och kyla måste jag säga. Jag gillar verkligen hösten, alla färger, alla mysdagar med film, alla koppar té och choklad man får dricka, alla stickade tröjor, alla promenader i skogen med mera. Hösten är mysig, men jag känner mig inte klar med sommaren ännu. Känns som att den nyss började och hade väl förhoppningar om några fler dagar i shorts ute på altanen. Men får vara glad för allt vi fick ändå.
Passade på att köra all in höststyle idag när jag kom hem från skolan bara för jag kunde. Fixade varm choklad, toast, tog på mig mina favvo mjukisbyxor, kröp ner i soffan och satte på en film. Var så mysigt och filmen var riktigt bra. Hade rätt höga förväntningar på den så blev lite besviken, men var en riktig mysfilm som jag lätt skulle kunna se igen. Kommer ett inlägg om den imorgon med mer information. Efter filmen var slut tog jag tag i bilderna till mitt rum och placerade de på linan i ordningen jag ville ha och det var så mycket svårare än jag trott. Har inte fått upp de på väggen ännu för väggen jag vill att de ska sitta på är en stenvägg och det är rätt knepigt att skruva i den. Känns som att jag kommit ett steg närmare i alla fall och det är det viktigaste.
Puss och Kram! ♥
 Saknat min mugg hela sommaren
 Filmen jag såg ^_^
♡Skogsraah ☾♡
Skrivet: 2015-09-01,  kl. 21:59:09 Blogg:  http://skogsraah.se

Håller verkligen med dig om att hösten kom så snabbt!

♡Agnes♡
Skrivet: 2015-09-02,  kl. 05:59:07 Blogg:  http://agnesbjurek.blogg.se/

Åh, Love, Rosie är så himla bra!!

♡Siri |Diabitfit|♡
Skrivet: 2015-09-02,  kl. 09:49:46 Blogg:  http://sirinilsson.se/

Känner mig inte heller klar med sommaren, kanske beror på att vi knappt haft någon :P

Svar: Nej precis kändes som sommaren började i slutet av lovet :)
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design