Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lazy sunday

Skrivet:    ·  Allmänt
Var verkligen inte taggad på något alls imorse utan ville bara ligga i sängen hela dagen. Så efter att jag ätit frukost gick jag tillbaka mitt rum med Zara och Noels podcast i mobilen och plöjde igenom fem avsnitt typ. Har aldrig tid över för sådana saker som podcasts och då jag har varit för dum för att ladda ner de i mobilen, och ha och lyssna på istället för musik till exempel när man ska åka långt, har jag missat en massa avsnitt. Men tog mig tiden nu att komma ikapp och det var supermysigt. Att ligga under täcket, med gardinerna fördragna och lyssna på Den Fantastiska Resan dvs deras podcast var precis var jag behövde verkligen!
Efter några timmar nere i mitt rum i alla fall med både podcasts och flera youtube klipp såg jag till att få lite läxor gjorda. Bland annat startade jag upp med vårt svenska projekt, att skriva en blogg om valfri bok om andra världskriget. Fick välja mellan sex-sju olika böcker i skolan och som jag tidigare nämnt valde jag Anne Franks dagbok. Så vill ni läsa min bokblogg hittar i den HÄR men det kommer inte vara supermycket uppdatering där utan det kanske kommer något inlägg i veckan. Sen blev det lite plugg i gympa och en snabb sväng upp till Globen då jag behövde akut köpa en ny mascara då min tog slut igår. Blev efter globen premiär läsning i Anne Frank och har sedan dess inte gjort något riktigt. Har inga spännande planer inför kvällen heller annat än att ladda upp inför skolan imorgon. Kommer troligtvis bli lite mer plugg och podcasts men får se.
Puss och Kram! ♥
 
Älska frukt och bär <3333
 
♡N♡
Skrivet: 2015-09-20,  kl. 23:03:35 Blogg:  http://nouw.com/nathaliemaria

Gott!!

♡Liene Svärd♡
Skrivet: 2015-09-21,  kl. 07:40:45 Blogg:  http://piggigen.blogg.se/

Låter mysigt :)

♡corneliaeriksson.blogg.se♡
Skrivet: 2015-09-21,  kl. 09:16:00 Blogg:  http://corneliaeriksson.blogg.se/

Vilken god frukost!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design