Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Love Rosie

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Rosie och Alex har varit bästa vänner sen de var jättesmå. De har växt upp tillsammans och känner varandra lika bra som om de vore syskon, men det finns mer än bara syskonlig kärlek mellan de två. När allt verkar gå så bra det möjligt kan precis de ska sluta skolan och flytta iväg till Boston händer det som inte får hända. Rosie blir gravid efter ett one-night-stand men istället för att ta hjälp av Alex berättar hon inte för honom att hon ska få barn utan säger bara att hon kommer ett år senare än honom till U.S.A. Det här året utvecklas snart till mer än så och de båda startar nya liv separerade från varandra. men varje gång deras vägar korsas och den ena vill förklara si kärlek för den andre kommer något annat emellan. Som att universum inte vill ha de tillsammans.
Jag hade sjukt höga förväntningar på den här filmen då jag har velat se den sen den kom ut 2014. Filmen uppnådde inte allt jag hoppats på och i vissa scener var filmen rätt cheesy men jag gillade den. Jag persoligen älskar alla filmer Lily Collins medvekar i och Sam Claflin är även han en skådespelare jag verkligen tycker om. Så under filmens gång skrattar jag flera gånger men sitter även och får en klump i magen när saker bara går käpprätt åt fel håll. Tycker ändå att ni borde se den för som jag sa den är sjukt mysig och extremt välgjord! 
 
 
♡Henrietta Nylund♡
Skrivet: 2015-09-02,  kl. 16:53:36 Blogg:  http://ettass.blogg.se/

Låter intressant! :)

♡Amanda Jona [SPONTAN]♡
Skrivet: 2015-09-02,  kl. 19:28:13 Blogg:  http://spontan.blogg.se

Tack för filmtipset! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design