Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Glädje i skolan och på gymmet

Skrivet:    ·  Allmänt
Tisdagar är verkligen vår bästa dag enligt schemat. Vi har fyra lektioner totalt och alla fyra är rätt roliga ämnen, sen har vi även en 40 minuters lång rast mellan andra och tredje lektionen. Förstår ni då hur skönt det är? Har dessutom haft en jättebra dag idag med många skratt mellan och på lektionerna. Mår som bäst då verkligen när alla runt en bara är allmänt glada, det smittar verkligen av sig och jag trivs så bra bland mina vänner.
Efter skolan blev det en vända till gymmet med Oliver, Erik, Lucas och Jonte. Tränade överkropp idag men fokusen låg främst på armar och där biceps. Var generellt ett rätt bra pass idag trotts att jag var rätt trött hela vägen igenom. Tog verkligen ut mig ordentligt i armarna och kände när jag kom hem och duschade att musklerna var trötta, men like I've said before den bästa träningen är ju den man känner av efteråt. Kvällen sen jag kom hem har ägnats åt tv-serier och snapchatande och har av någon anledning blivit extremt trött av det så kommer bli tidig läggning ikväll. Känner dessutom att jag är på väg att bli förkyld, känns som att alla drabbas av det nu, men jag pallar inte vara hemma från skolan och missa en massa så håller alla mina tummar för att jag klarar mig.
Puss och Kram! ♥
 Dagens middag :)
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-09-08,  kl. 22:24:28 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design