Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Den här låten är med i Paper Towns filmen och det är min favorit låt för tillfället, får massor av energi av den :)
 
 
Troye Sivan har släppt ny musik, vet ni hur glad jag är eller? Älskar den här låten så mycket verkligen!!
 
 
 Har gillat Bebe Rexha sedan hennes låt "Can't stop drinking about you" kom ut. den här är precis lika bra som den låten om inte bättre, extremt catchy verkligen :)
 
 
 Den här låten skrevs för filmen Annie och jag är fett ledsen över att den inte fick mer uppmärksamhet då men glad att ag hittade låten i samband med filmen. Det är en extrem pepp låt verkligen får max nivå av energi när jag hör den :)
 
 
 Den här låten är också med i Paper Towns filmen och det är en riktigt skön låt verkligen
 
♡Emelie ♡
Skrivet: 2015-09-08,  kl. 17:52:31 Blogg:  http://photobyemelieee.blogg.se

Tack för tipsen! Gillar också Search Party :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design