Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Redan fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Förstår inte att det redan är fredag. Trodde typ det var fredag i tisdags och då kändes veckan bara jättelång men nu idag kändes det bara fel att det var fredag typ. Förstod det inte riktigt och förstår det inte riktigt nu heller, trotts att jag är superglad över att jag får sova ut hur länge jag vill i morgon bitti och att jag har massor av saker att se fram emot i helgen. Känner mig lika tantig varje gång jag säger det men är helt sjukt hur fort tiden går, allt går snabbare ä vad jag själv hinner med ungefär. Vet inte riktigt hur hjärnan fungerar ibland, idag blev den helt enkelt inte påslagen alls.
Men efter att alla lektioner var över och vi slutat skolan för dagen gick jag, Tilda, Lucas, Oliver, Jonte, Fille och Erik upp till Globen för att handla mat inför imorgon. Alla tidigare nämnda, utom Fille, ska träffas imorrn också och äta middag hos Erik så för att slippa gå och handla då när vi ses passade vi på att göra det. Planen idag var att vi skulle gå upp till Globen, köpa glass på McDonalds, handla maten och sen splittras då alla skulle iväg på olika saker. men är vi kommer upp till McDonalds i Globen astaggade på glass fungerar inte maskinen, förstår ni besvikelsen eller? Slutade med at vi köpte cheeseburgare istället så blev ju bra ändå, men är fortfarande sugen på glassen alltså...
Puss och Kram! ♥
 Blev hemmagjord pizza till middag, standard på fredagar för vår del :)
 Mormor och morfar kom hit idag så blev sju runt middagsbordet
 
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-09-12,  kl. 12:11:34 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design