Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Reseplaner

Skrivet:    ·  Allmänt
Startade dagen med att diskutera ämnet klassresa. Har någon plan om att vi ska åka till Polen och sedan besöka koncentrationslägret Auschwitz i och med att vi jobbar med världskrigen i skolan nu. Att föra diskussioner i vår klass på morgonen är dock inte en jättebra idé då de flesta halvsover. Men efter att vi pratat om det ett tag kom alla igång och visade en hel del engagemang så håller alla tummar för att det blir av nu.
Efter skolan var slut gick jag, Tilda, Jonte, Becka, Oliver, Lucas och Erik hem till Tilda för att baka. Efter förra veckans bakning tyckte de andra att vi skulle införa bakning som en "tradition" eller vad man ska kalla det, som helt enkelt ska återkomma en gång i veckan. Hur det går med det återstår att se men idag blev det av i alla fall. Då vi alla pratat om kladdkaka under dagen var det kladdkaka som gällde, behövde dock bli ett recept utan ägg och resultatet blev inte det bästa vi ätit men den var ändå god. Efter kladdkakan och några timmars pratande bestämde vi oss för att se en film igen, denna gång valdes Saw och jag som aldrig hade sett den hade verkligen inga förväntningar men URSCH vad läskig den var. Var skiträdd när vi skulle gå hem sen vid åtta och jag behövde gå själv åt mitt håll så alla som bor vid mig hade behöv gå tidigare. Tog mig hem levande men skiträdd.
Puss och Kram! ♥
 Alla kanter uppätna men riktigt god ändå :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design