Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Studiedag

Skrivet:    ·  Allmänt
Var så skönt att få sova ut imorse. Skulle förvisso upp och duscha och gå iväg på utvecklingssamtal vid halv tio men bara känslan att veta att jag inte skulle iväg på lektioner var himla trevlig faktiskt. Dessutom gick mitt samtal bra, blev mycket prat om gymnasiet och så självklart bara allmänt om hur skolan går precis som alltid på utvecklingssamtal. Knappt en timme efter att samtalet var klart och jag hade kommit hem igen kom Erik, Oliver, Fille, Lucas, Edvin, Tilda och Becka hit och då gick vi bort till tunnelbanan och åkte in till stan.
Blev lunch på Pizza Hut med alla nio och efter att vi gått runt inne vid Medborgarplatsen ett tag åkte vi hem igen, dock utan Becka som hade lämnat tidigare. Blev efter mycket om och men så att vi gick hem till Tilda när vi kom hem och satte oss ute i hennes trädgård i solen. När vi suttit där ett tag och pratat och gosat med hennes hund klättrade några av oss upp i Tildas gamla trädkoja, men då ingen hade varit där uppe på flera år var den rätt igenväxt. Så Erik och Lucas tog tag i det hela och drog fram både det ena och andra trädgårdsredskapet och rensade iordning där uppe så den blev hur fin som helst. Var jättemysigt där uppe sedan men då som sagt var åtta personer och trädkojan var rätt liten spenderade vi inte så mycket tid där uppe, utan blev mer flum och prat bland ute möblerna innan vi efter några timmar gick in och kollade film. Super bra dag helt enkelt!
Puss och Kram! ♥
 Bild från lunchen :)
 Och två bilder från när Erik och Lucas röjde i kojan
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-09-17,  kl. 19:59:10 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design