Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Träning och skola

Skrivet:    ·  Allmänt
Känns som skolan äter mig levande för tillfället. Har så mycket plugg att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Hann dock iväg en vända till gymmet idag med Erik och Jonte, fick sluta en havltimme tidigare sista lektionen så kom till gymmet rätt tidigt vilket gjorde att vi var nästan själva. Slapp kö till maskinerna och kunde köra ett ordentligt ben pass med några små magövningar också så åkte där ifrån nöjd och riktigt utmattad.
Men så fort jag kommit hem och duschat satte jag mig med plugg. Just nu är det konsthistoria som tar upp ALL min tid verkligen, är så extremt mycket saker man ska kunna och vi har bara haft en lektion angående det här typ i skolan så blir som att starta från noll. Men har suttit med det i typ tre timmar nu så en hel del grejer har fastnat men kommer behöva tid imorgon också verkligen. Ska även efter det här blogginlägget skriva ett inlägg till om Anne Franks Dagbok i min bokblogg från skolan. Har inte haft tid alls att uppdatera där pga. en massa annat plugg men nu är det dags you people. Och när jag skrivit klart det och druckit upp mitt té ska jag springa ner till min säng och sova för är extremt trött.
Puss och Kram! ♥
 Var längesen det blev en bild på mig så blev en idag :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design