Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Youtube

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag älskar att använda Youtube, jag gör det verkligen. Att få spela in videos, redigera och sedan publicera. Låt era åsikter rulla in och få variera de skriftliga inläggen med videoinlägg. Men jag har total idé torka så jag ber er nu att bara bomba med grejer ni skulle vilja se. Kan hinta att en Throwback tag är på väg men tar emot allt annat med öppna armar. Verkligen, skriv allt mellan himmel och jord! Och är det så att ni tycker det är jättetråkigt att jag videobloggar skriv det också så jag vet :)
 
♡coffeeandcupcake.blogg.se♡
Skrivet: 2015-09-23,  kl. 13:57:17 Blogg:  http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommer inte på nån bra idé :/

♡FrökenTV, bloggen om tv och film♡
Skrivet: 2015-09-23,  kl. 17:12:52 Blogg:  http://efji.blogg.se/

vill också börja med youtube men blir så himla blyg framför kameran av någon anledning :/

Svar: Är jättesvårt i början att stå och prata med en kamera men det blir bättre med tiden :)
Tilda♥

♡Emmelie♡
Skrivet: 2015-09-23,  kl. 19:01:25 Blogg:  http://mildarabarber.blogg.se/

Jag älskar också Youtube och följer sååå många kanaler. Mycket matlagning såklart men även några vloggare och skönhetskanaler :-)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design