Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hemma i Sverige igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej hörrni, känns som flera månader har gått sedan jag bloggade sist, trotts att det egentligen bara passerat 8 dagar. Under resan hade vi wi-fi men jag valde ändå att lämna bloggen åt sidan. Instgram och snapchat var bara det mycket att hålla igång och jag ville inte addera bloggen som ytterligare ett "måste".
Resan var verkligen underbar och jag har haft kostant kul. Vi bodde som sagt i våra vänners föräldrars lägenhet jag och min familj så vi har umgått massor med våra vänner. De har själva lägenhet där och pratar flytande spanska så de tog oss tills tällen vi aldrig skulle hittat själva. Jag är såå taggad på att få visa bilde roch filmer för er, för jag har massr, men vet inte riktigt när detta blir av. Ni får en bättre update ikväll! :)
Puss och Kram!  
 Bild från flyget igår kväll :)
♡Elin♡
Skrivet: 2016-07-17,  kl. 15:06:21 Blogg:  http://nouw.com/ElinNordwall

Åh vad roligt det är och höra att du haft det skoj! Det är ju så det ska vara med :D

Ska bli väldigt intressant och se dina bilder/filmer!

♡Celine♡
Skrivet: 2016-07-19,  kl. 22:51:24 Blogg:  http://celinelf.blogg.se

Så himla kul att du haft en sån bra resa!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design