Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cockpit

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Piloten Valle får sparken och hamnar i skilsmässasamtidigt som han förlorar sin bostad. Så han flyttar in hos sin syster som är grundare till kvinnoklubben Judith. När Jonas sedan upptäcker att flygbolaget Silver söker en kvinnligpilot´tar det inte lång tid innan han tar setget och klär ut sig som kvinna-kvinnan Maria.Som "Maria" så träffar han sin kärlek Cecilia som är bisexuell, och som Valle slits han i en svår konflikt med sin ex-fru om vem som ska få ta hand om deras gemensamma son.
 
Cockpit är en riktigt rolig film där man både skrattar och lider med Valle och "Maria"
Jag ger Cockpit 3 av 5.
♡Tush♡

Den filmen var riktigt bra, Mårten var riktigt bra

Svar: Jag tyckte oxå att den var bra!Vem var/är Mårten?
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design