Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Katy Perry

Skrivet:    ·  Musik
Jag är nästan säker på att ni vet vem hon är. Här kommer mina favvisar med Katy:


Väldigt konstig musikvideo, men bra låt!


Åh vad jag älskar både låten o musikvideon!


Musikvideon är nästan som en film haha, GO KATY!
 
Kort om Katy:
Katheryn Elizabeth Hudson, känd under sitt artistnamn Katy Perry, född 25 oktober 1984 i Santa Barbara i Kalifornien, är en amerikansk sångerska-låtskrivare och skådespelare. Hon är mest känd för sina singlar, Ur So Gay, utgiven 2007, och I Kissed a Girl som 2008 toppade listorna i USA, Kanada och Australien. I filmen Smurfarna har hon lånat ut sin röst till "Smurfan". Hon har även medverkat i Simpsons och How I Met Your Mother. Samt som en figur i dataspelet The Sims
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design