Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ojdå...

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag skrev i det förra inlägget att det inte skulle bli fler inlägg förens skolan börjar. det bröt jag idag. Jag kan inte hålla mig ifrån datorn nu när det är kallt o rengigt o jag bara sitter här hemma. Idag har jag även skaffat mig en ny SKITSNYGG design. Jag älskar den o jag vill tacka R som gjorde reklam för den sidan på sin blogg och så vill jag tacka Amandah som gjorde designen. Jag är så grymt nöjd!!!!!!
Dessutom ska jag försöka att lägga in en bild i vart o varannat inlägg, för jag personligen tycker om det.
 
I övrigt idag så har jag varit på Långholmen o samt ätigt mat på en urgullig restaurang som heter 3 indier. Tipsar starkt om den, o om ni ska dit sitt uppe på den lilla balkongen inomhus!!!!
Puss o Kram!♥
Jag på Öland ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design