Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första statistjobbet

Skrivet:    ·  Allmänt
Har spenderat hela dagen på skolgården tsm med en massa andra personer i min ålder. Nu i veckan typ satte de upp lappar i korridorerna om just den här filmen och då hade jag precis fått veta att jag inte skulle kunna vara med som statist i en Maria Wern film då inspelnigen till den skulle ske typ kl. 3 på natten. Så när jag såg att det fanns en ny chans blev jag rätt angelägen om att få det så jag hörde av mig direkt. Jag var dock den enda från min skola som hade atgit den chansen så var skönt att ha med sig Frida.
Vi drog dit vid 11 och sen hade vi inte scen förens typ två timmar senare. I början var det extremt stelt, alla satt tysta typ osv men snart släppte det så alla pratade med alla. Dessutom hade filmbolaget fixat mackor och kakor mm. så vi kunde gå och ta fika hela tiden :) Sen hade vi secener iaf och det var verkligen så kul! De spelade in 3-4st där vi blev utplacerade på olika ställen och under tiden fick man verkligen chansen att prata med andra och se hur de hittat hit. Blev verkligen så imponerad så ska ta tag i det här på riktigt nu!
Puss och Kram!♥
 
Instruktioner innan vi började...
 
Två av de vi träffade var Josefine och Johanna som kom från Nynäshamn, förstår ni hur långt de hade åkt!?
 
Under tagningen :)
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-09-14,  kl. 17:43:09

Men vad kul :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design