Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kungsträdgården häng

Skrivet:    ·  Allmänt
Då påbörjan av nya köket startade idag har det varit full rulle i huset under dagen. Jag kände mig mest i vägen typ och Malte kände samma så vi två åkte i till stan. Jag för att jag ville leta inredning och han för han hade hört att det var något sport event i Kungsan. Var fullt med turister inne i city och sporteventet i Kungsan var hur stort som helst, var dock bara småbarn som testade aktiviteterna så varken jag eller Malte gav oss på något av det.
Efter att vi kollat runt där gick vi bort till Gallerian där jag hade något sorts pesentkort på Espresso House som gjorde att man fick en extra Frappino om man köpte en själv. Blev Maltes frappe premiär men han verkade extremt nöjd, samma sak gällde mig. Tog med oss vår dricka tillbaka till Kungsan där vi satt på en bänk i solen och pratade om lite allt möjligt medan vi kollade på ett gäng mindre barn som försökte paddla fram genom den lilla plaskdammen mitt i parken. Blev en promenad igenom parken sen och bort till gamla stan där vi var inne i varenda affär och frågade efter små vita klädnypor till mitt rum, och tror ni jag hittade några då eller? JA!!!! Höll på att dö av lycka när jag såg de och typ hoppade på mannen som ägde affären oba "omg jag har letat så länge" så han blev glad, och jag blev glad.
Puss och Kram! ♥
 Bild från Kungsträdgården :)
 Och en halvskev bild på våra Frappinos



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design