Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pizzaparty

Skrivet:    ·  Allmänt
Drog iväg till gymmet idag med Elin, Erik och Oliver. Blev ett överkropps pass med störst fokus på armar och ben. Alla de andra tre är wayyy more avancerade än mig så fick så många nya bra övningar att göra och hade ett asgrymt pass verkligen. Kände hur jag kunde ta ut mig på riktigt och hoppas på att kunna bygga lite muskler nu. Gymmade i en och en halvtimme faktiskt innan vi gav upp och behövde skynda hem för att duscha och byta om osv innan vi skulle träffa resten av squadet.
Mötte upp de tidigare nämnda samt Tilda, Lucas och Becka vid Gullmarsplan innan vi åkte vidare till Hammarby Sjöstad. Köpte pizza där och gick sedan iväg till Hammarby backen. Var lite småtrött redan är vi kom dit och sen fick vi av någon anledning för oss att vi skulle gå upp den brantaste vägen till toppen. Höll halvt på att dö men tog oss upp alla sju och överlevde. Hade sedan värsta myskvällen uppe på toppen av backen och den var ett sånt sjukt jäkla bra avslut på sommarlovet. Gick hem till Erik efter ett par timmar där uppe och avslutade kvällen på hans altan runt ett stort bord under varsin filt. Vet inte ens hur jag ska förklara kvällen för att ni ska förstå på ett ungefär, är så uppfylld av lycka och kärlek att jag är helt lost. Men hade en sjukt bra dag och kväll helt enkelt.
Puss och Kram! ♥
 
Vi fick en mer pizza än vi skulle, något vi inte märkte förens vi kom fram, så blev pizzaparty
Blandade bilder från när vi var vid backen
 Hela squadet, utom Jonte :(, från vänster: jag, Elin, Oliver, Becka, Erik, Lucas och Tilda ^_^
 
♡ɑ n n i k ɑ♡
Skrivet: 2015-08-18,  kl. 09:45:51 Blogg:  http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design