Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Glad Påsk från mormor o morfar!

Skrivet:    ·  Allmänt

Har precis kommit ner ifrån övervåningen där det byggs merklintåg bana. Merklintåg är ett ja vad säger man "gammalt tåg". Sen kommer man kunna styra det där tåget med fjärrkontroll, jag kmr att bygga landskap runt sedan, fast just nu är det bara lillebrorsan o morbror(på 37år) som bygger själva banan. Låter det tråkigt?
Det är det faktiskt nt, det låter töntigt o barnsligt, jag vet, men det är kul. Fråga om era pappor har merklintåg hemma. Svarar han ja, TUTA O KÖR!!! :D

Morgonen startade med äggjakt o nu väntar en liten lunch medans man laddar upp för påskmiddagen....

Gla´ Påsk!!♥ 

(Är hos mormor o morfar nu o kmr vara här hela lovet!)

♡Almisen♡
Skrivet: 2012-04-13,  kl. 16:24:25

Hej!

Jag har testat sånt där märklin tåg och det är kul. Tack för att du tipsade om det!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design