Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I måndags, i tisdags o i onsdags

Skrivet:    ·  Allmänt

I måndags åkte mamma o pappa hem till stockholm. De ska jobba hela veckan men kommer hit igen på lördag tror jag.

I tisdags åkte Jeppe, Sofie o Erland hem till norrköping. De var tvugna att åka direkt efter lunch för att de skulle hinna till Jeppas fäktning. Asså han går nt på det, men han är ju skådespelare(som jag säkert nämt förut) och i nästa pjäs han ska vara med i("Hamlet" av. Shakespear) så ska han fäktas, så det är därför han går på fäktning.
 
Igår(onsdag) var vi o bowlade. Morfar o Malte var på en bana o jag, momor o Märta på banan bredvid. I vår grupp vann momor o i deras grupp vann morfar. Slutplaceringen blev:
1. MORFAR
2. MORMOR
3. TILDA(!)
4. MALTE
5. MÄRTA(Bra placering för att vara första gången!!!)

Hoppas ni haft det toppen!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design