Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lärare för 4:orna

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag var jag o T, Ty, N, S, R och Tu "bakningslärare" för 4:orna. Jag har skrivit ett par gånger att jag bakat på mellis med Rysse och nu så fick vi vara lärare för 4:orna när de bakade. Ja Rysse var ju med han också men han satt mest bara där och höll på med sin mobil :D

Jag, Ty och N var lärare till 5st killar i 4:an. Jag trodde att det skulle bli lite jobbigt, men de var jätteduktiga och lyssnade på vad vi sa och så! Vi bakade kolakakor o om ni vill ha receptet så finns det på kategorin "Mat och Bak"
Idag på gympan hade vi någon sorts "poängjackt"  som var skitjobbigt och jag har redan fått träningsverk i låren. :( Men jag kan ju alltid trösta mig själv med att kroppen mår bra av det!!!

Om ni fortfarande nt ser mitt nya tema(det är ett öga högst upp) tryck på f5 högst upp på skrivbordet, då löste det sig för mig. Och detta snygga tema har jag fått härifrån: http://www.snyggareblogg.se/ tyvärr så gick det nt att länka det så ni för nöja er med detta ;D

Tjing Tjing!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design