Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Miley Cyrus

Skrivet:    ·  Musik
Här kommer några låtar av sköna Miley. Jag älskar dessa, skriv gärna vad ni tycker!!!


 Skön danslåt, den första jag hörde med Miley.

Hittade den här bara för ett tag sen, jättebra ju!


Riktigt bra låt, cool och najs. Checka nu!

Den här låten sjunger Miley i filmen "The last song" jättebra film och låt!

Kort om Miley Cyrus:
Miley Ray Cyrus (födelsenamn Destiny Hope Cyrus), född 23 november 1992 i Nashville, Tennessee, är en amerikansk sångerska och skådespelerska. Namnet Miley kom från "Smiley" som hennes pappa brukade kalla henne som liten. Miley är mest känd för sin roll som Hannah Montana/Miley Stewart i Dinsneys TV-serie som höll på i sex sesonger.

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design